donderdag 26 januari 2012

Help mijn dochter heeft Coeliakie

Help mijn dochter heeft Coeliakie!

Afgelopen December (2011) is de diagnose coeliakie gesteld bij mijn dochter Anna. Zij was op dat moment 16 maanden oud...
Tjee wat komt er dan veel op je af.... Het is echt niet alleen het dieet, maar er komt zoveel meer bij kijken! Het is een heel andere manier van leven! Dat kost echt tijd om daaraan te wennen en levert vooral ook heel veel opvoedkundige problemen op. Ik heb ook een zoon van bijna 3, die wel gluten mag eten en dat ook gewend is.
Door middel van deze blog wil ik mijn eigen vorderingen bijhouden met het leren omgaan met coeliakie en alles wat daarbij komt kijken. Ook alle goede recepten die ik gevonden heb, zal ik hier plaatsen. Eigenlijk gewoon alles wat betrekking heeft op coeliakie en het opvoeden van een kind met coeliakie.

Ik lees erg veel op internet over dit onderwerp en merk dat ik erg veel baat heb bij de blogs van andere moeders met coeliakiekindjes. Hopelijk kan ik ook weer voor iemand anders een steuntje zijn.

Tot zover deze eerste blog er volgt meer!

1 opmerking:

  1. Dat is een tegenvaller, maar als je gewend bent met het dieet en je ziet Anna opknappen. Dan ben je blij dat de arts/artsen het nu al ontdekt hebben en niet veel later. Succes met alles.

    BeantwoordenVerwijderen