maandag 6 februari 2012

Glutenvrije kindertraktatie




Jaap zijn verjaardag was een groot succes! Hij was écht jarig! Het hele huis was versierd in "plop" thema en ook op zijn verjaardagstaart (gewoon bij de bakker gekocht en dus niet glutenvrij) stond kabouter plop! Anna had er helemaal geen moeite mee. Ik had 's ochtends voor Anna nog wel wat verse glutenvrije cupcakes gebakken. Die vond ze heerlijk. De taart was het enige dat ze niet mocht eten. De rest mocht ze wel allemaal hebben. Het kon haar niks schelen dat ze die taart niet mocht hebben. Zo blijkt wederom dat ik mezelf steeds veel drukker maak dan nodig is. Anna heeft er veel minder last van dan ik! (TROTS!)

Goed, dat was dus afgelopen weekend. Morgen viert Jaap zijn verjaardag op het kinderdagverblijf. Dus vanmiddag heb ik muffins gebakken en vanavond heb ik ze versierd.

De hoeveelheid werk viel best mee. Het bakken had ik vanmiddag gedaan, maar daar draai ik inmiddels mijn hand niet meer voor om. Vanavond heb ik in ongeveer een uurtje deze muffins versierd. Vorige week had ik de "plopstokjes" al gemaakt, dus dat hoefde nu ook niet. Ik vind het er zelf heel leuk uit zien. Nu maar hopen dat ze in de smaak vallen. Jaap is de muffins en cupcakes onderhand beu. Ik heb zo veel geoefend dat we vorige week elke dag muffins gegeten hebben. Vrijdag zei hij: "Mama, nou hoef ik geen taartjes meer hoor..!"  Tja, hopelijk is hij daar morgen overheen, anders zou het toch wel erg vervelend zijn, hahaha! Het zal wel meevallen, hij weet al wat hij gaat trakteren. Vanmiddag zei hij nog dat hij  het erg leuk vind dat ik paddenstoelen voor hem maak, maar alleen als ik het dak eraf haal voordat hij gaat eten..!!!
We zullen het zien morgen!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten